پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

یه هفته ی قاطی پاتی

عجب هفته ای بود . کلی کار انجام شد . خانوم والده چشمشونو عمل کردن . درگیر این قضیه بودم و رفت و آمد به بیمارستان . خدا رو شکر عملشون خوب بود . دیروز اومدن خونه . کارای تسویه حساب دانشگاه رو پس از ماه ها علافی و عدم پیگیری انجام دادم . تفریحات سالم هم یه مقداری داشتم . چند تا فیلم دیدم . کتاب شوهر من ناتالیا گینزبورگ تموم شد . کتاب مسیح باز مصلوب نیکوس کازانتزاکیس شروع شد .قلمش معجزه میکنه.  هر بار که یه کتابشو شروع میکنم کلی ذوق زدم. فکر کنم اگه تو زندگی با نیکوس کازانتزاکیس برخورد میکردم ول کنش نبودم . هر چند الان هم ندیده عاشقشم. رفتن به کرت سر مزارش از آرزوهامه . تا حالا چند باری مجازی سر مزارش رفتم . تا قسمت چی باشه .
نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرای گندم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://sokutefaryad.persianblog.ir/

سلام
امیدوارم به آرزوت برسی... البته ناگفته نماند آرزوهای قشنگتری هم هست ها....

مهر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://lzm.blogfa.com

سلام ......
امیدوارم همه هفته های قاطی پاتیتون موفقیت آمیز باشه .......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

bemiri ba in hafte ghati patit ye kofti binivis dige

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد