پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

زندگی در تهران

داره حالم از این شلوغی خیابونا بهم می خوره . من هیچ وقت اهل خرید نبودم و نیستم . کاش همه روز های تهران مثل اوایل فروردین خلوت بود . اگه قرار باشه یه ماه تو سال تو تهران زندگی کنم ترجیح می دم اون یه ماه فروردین باشه . همچنین به هیچ وجه نمی خوام اون یه ماه تو اسفند باشه .

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

از مهمون خوشتون نمیاد اسفند بعضیا میان تهران خرید خیلی مهمون نوازید....

مهمون نواز که چه عرض کنم . از لوغی خوشم نمی یاد .

بارون شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

یه شعر نوشتم خواستید بیاید مهمون نواز

آمدم . شعر هم از خودم در کردم .

فریده شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.radepayerod.blogfa.com/

من اسفند رو بیشتر از عید دوست دارم
مردم خوشحال ترند

چقدر شبیه من هستی .

بارون یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

اون لیلارو میکشیم آدرسو بده کاریت نباشه ......

بپا فقط زنده بمونه .

بارون یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

شعر قشنگی نوشتید ممنون

خواهش می کنم . قشنگی از خودتونه . تو وبلاگم آوردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد