پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

من و بارون - 2

تازه که از شمال اومده بودیم ، بارونهای تهران جلو چشمم هیچ بود . فکر می کردم تو اینجا اصلاً بارون نمی یاد .  یادمه یه بار با دوستان از مدرسه که می یومدیم بارون شروع شد . چند نفر از دوستان رفتن یه گوشه وایستادن . بهشون گفتم : چیه؟ چرا وایستادین ؟ گفتن : وایسیم تا بارون بند بیاد . باور نمی کنید که اصلاً همچین حرفی تو مخیلم خطور نمی کرد . هاج و واج وایستاده بودم و اونها رو نیگاه می کردم . یعنی چی ؟ ما تو شمال تجربه یه هفته بارون بی وقفه داشتیم . در حالیکه اینجا اگر هم بارون می یومد یه ربع نیم ساعت بود . امروز از صبح داره بارون می یاد . نمی دونم این هم از عواقب زلزله ژاپنه که مدار زمین رو تکون داده یا نه . داشتم فکر می کردم نکنه زمین تکون خورده و از این به بعد قراره بارونهای شمال ، تهران بیاد . الله اعلم

نظرات 3 + ارسال نظر
parya یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://roozayesard-88.blogfa.com

salam:D
man o0n matlabaro kheili do0s dashtam ba inke ye jomle bo0d vali kheili ghashang tar az sokhanrani haye to0laniye bi mohtavaye bazia bo0d! fekonam onvanesh masih bo0d:D bebakhshid in memory mokhemo0n kho0b kar nemikone onvan post ha yadam nemimo0ne:D
bedro0d

ممنون که سر زدید به من . ولی جسارتاْ یه نکتهای رو باید عرض کنم . وقتی به وبلاگتون سر زدم دیدم مملو است از مطالب طولانی . جسارت نمی کنم که بگم بی محتوا بوده . ولی فکر کنم یه مقدار باید کوتاه تر بنویسید برای محیط وبلاگ .

بارون یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

چی بگم ........

ایضاْ من هم !

ماهان یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://mahanmomeni.persianblog.ir

باران می بارد تا شیشه های شسته را لک کند و نشسته ها را گل کند یاهو ودر که می گه فردا برف سنگین می بارد

یاهو ودر فکر کرده اینجا خارجه . اینجا ایرانه با تمام چیزهای عجیب و غریب . ولی فکر کنم این بارون خیلی از کسایی که خونه تکونی داشتنو شاکی کرده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد