پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

مطالب فشرده

عارضم خدمتتون که :

۱- سفر یزد سفر خوبی بود . کلی جای دیدنی رفتیم . زیارت پارس بانو نزدیک عقدا . مسجد امیر چخماق ، زندان اسکندریه و آتشکده در یزد . زیارتگاه چک چک  تو جاده طبس . زیارتگاه پیر نارکی نزدیک مهریز و ... خلاصه سفر خوبی بود . جاتون خالی

2- فیلم زندگی با چشمان بسته میشه گفت عالی بود . واقعا زیبا . خوب معلومه اگه فیلم زیاد خوب باشه مسئولین برنمیتابند و تو اکرانش اخلال می کنند . تقصیر صدر عاملیه که فیلم به این خوبی ساخته و نه مسئولین .

3- سفر کرمانشاه کلاً یه روز بود و ای.... گذشت . جایی رو ندیدم و فقط و فقط کاری بود . البته تو راه حرکت از کرمانشاه به اسلام آباد غرب یه جایی هست که مربوط به عملیات مرصاد بود و از کنارش گذشتیم . چند تا تانک از مهاجمین بود و یه مکان یابودی هم برای شهدای این تهاجم ساخته بود . 

4- و بالاخره اینکه پایان نامه به پایان رسید و در پست مدافع ایفای نقش کردم و دفاع انجام شد . خدا رو شکر نمره کامل گرفتم .


نظرات 6 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز!
وبلاگ بارون تعطیل شد دیگه نمی نویسم. خوش باشید.

هر لحظه به شکلی بت عیار بر آمد...

اثیر سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://daheye60.mihanblog.com/

تبریک میگم. براتون آرزوی موفقیت دارم

ممنون از لطفتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام
تبریک میگم مراحل بعدی موفقیتهای بیشتر

لیلا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

راسنی یادم رفت اسمم رو بذارم. من لیلا هستم.

ایضا ممنون از لطفتون

فریده یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.radepayerod.blogfa.com/

سفر به خیر
فوق لیسانس مبارک باشه

مبارک صاحابش باشه

وحید زایری دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://azadyandish.persianblog.ir/

تبریکات !
معلومه حسابی ... خون هستیا ! دانشگاه و نمره کامل !!

ممنون
ولی به خوب نکته ای اشاره کردی . من هیچ وقت آدم باهوشی نبودم . ولی همیشه خر خون بودم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد