پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

نفس کشیدن سخته

تو فیلم "سعادت آباد " که پره از کارهای ابی و سیاوش ، یه تیکه و به صورت دسته جمعی یه ترانه ای خونده شد که ازش خوشم اومد .

نفس کشیدن سخته ، تو رو ندیدن سخته

تو پیچ و تاب عاشقی ، به تو رسیدن سخته

تو سینما فکر کردم این کار رو خانوم " گ وگ وش " خونده .  امروز یه جستجو تو گوگل زدم و متوجه شدم این کار با صدای آقای روزبه نعمت اللهی اجرا شده که متاسفانه افتخار آشناییشون رو نداشتم . ترانه رو دانلود کردم و شنیدم . امیدوارم این حرف منو حمل بر توهین یا چیز دیگه نذارین . ولی بعد از شنیدن کار با خودم گفتم کاش بر طبق تصورم این ترانه به این زیبایی رو "گ و گ وش" خونده بود . مسلما خیلی زیبا تر می شد . در آخر متن ترانه رو آوردم :

نفس کشیدن سخته ، تو رو ندیدن سخته
تو پیچ و تاب عاشقی ، به تو رسیدن سخته

منو به غمام سپردی ، همه آرزومو بردی
همه جا اسمتو بردم ، یه بار اسممو نبردی
واسه ی شب زمستون ، همه هیزمو سوزوندی
واسه ی پنجره ی کور ، توی خونمون نموندی

نفس کشیدن سخته ، تو رو ندیدن سخته
تو پیچ و تاب عاشقی ، به تو رسیدن سخته...

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام
دیگر چگونه بگویم حدیث عشق!
وقتی که قلب حقیقت شکسته است!
وقتی که رنگ زرد دروغی بزرگ!
بر برگ برگ دفتر این دل نشسته است!

باید سرود و از غم دل رخت برکنی
با توست این حقیقت و بی توست هر دروغ

سبا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://only1god.persianblog.ir

سلام یه مدت نبودم
این ادرس وبم
ادرسشو عوض کردم

ماشاللا همه خونه به دوش شدن؟!؟

نشیمو جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

جدن؟ ابی؟سیاوش؟ واییییییییی چ باحال..میرویییییم سینما

خوب به جای اینکه بدویی بری سینما یه چند تا آهنگ ابی و سیاوش بذار گوش کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد