پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

باده صبحگاهی

امروز صبح که مهیا برای سفر میشدم تصادفی اجرای علیرضا قربانی همراه با درصاف همدانی رو گوش کردم . کلی فاز داد و سرحال شدم. دریغ آمدم از ننگاشتن آن :


چندان بخورم شراب کین بوی شراب
آید زتراب چون روم زیر تراب
گر بر سر گور من رسد مخموری
از بوی شراب من شود مست و خراب


چون فوت شوم به باده شویید مرا
تلقین ز شراب ناب گویید مرا
خواهید به روز حشر یابید مرا
از خاک در میکده جویید مرا

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://only-god.persianblog.ir

سلام بر استاد بزرگ
چیه استاد سراغ ما نمیای؟؟؟؟؟

نکش ما رو میام

نشیمو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

میگما داشتم پست ها و نظراتو مرور میکردم.نوشته بودی تنهایی زیباست..بیا پیش ماهم از تنهایی در بیایم بلکه زیباتر هم شه

ایشاللا که گفته باشم!

بارون شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز هر چند فراموش شدیم ولی من بر گشتم اگر روزگاری گذرتون خورد خوشحال میشم

خدمت میرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد