پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

حال که تنها شده ام می روی

توی شبکه پر فیس و افاده بوک بود که شنیدمش  رو هوا بودم . بابا دم این استاد گرم . هیچ وقت ما رو تنها نمی ذاره . خلاصه من که کلی حال کردم شما رو نمی دونم. خواستین از اینجا اخذش کنید ...

حال که تنها شده ام می روی
واله و رسوا شده ام می روی

حال که غیر از تو ندارم کسی
این‌همه تنها شده ام می روی

حال که چون پیکر سوزان شمع
شعله سراپا شده ام می روی

حال که در بزم خراباتیان
همدم صهبا شده‌ام می روی

حال که در وادی عشق و جنون
لاله‌ی صحرا شده ام می روی

حال که نادیده خریدار آن
گوهر یکتا شده‌ام می روی

حال که در بحر تماشای تو
غرق تماشا شده‌ام می روی

این‌همه رسوا تو مرا خواستی
حال که رسوا شده‌ام می روی

نظرات 4 + ارسال نظر
یک بی نام چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

اومدم خوندم هنوز نیومده میخوای بری؟؟؟؟؟؟

ممنون از لطفت . حاالا حالا ها هستم . خیالت جم!

بارون چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

حال که تنها شده ام می روی.................
دیگه نه سر میزنی نه خبری ؟؟؟؟؟ باشه ما هم دیگه مزاحم نمیشیم .............خوش باشی

بابا ایها الناس . مسلمون . من میام . الان هم چند روزه که کلا پرشین لاگ فیلتره . منم آنتی فیلتر درست حسابی ندارم .

اثیر چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

شبکه پر فیس و افاده بوک !!! اصطلاح جالبیه

لطف دارید سرکار!

وحید زایری پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://azadyandish.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
کار زیبایی است . از آثار مورد علاقه من است . خیلی سنگین و زیبا .

سلام مجدد حاج وحید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد