پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

گاهی

گاهی گر از ملال محبت برانمت
دوری چنان مکن که به شیون بخوانمت
چون آه من به راه کدورت مرو که اشک
پیک شفاعتی است که از پی دوانمت
لبخند کن معاوضه با جان شهریار
تا من به شوق این دهم و آن ستانمت

شهریار

نظرات 3 + ارسال نظر
ستایش شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://mohandescomputer.blogfa.com

سلام میگم کلا از وقتی که من دیگه نظر نمیدم توی اون یکی وبلاگتون وبلاگ از رونق افتاده انگیزه ی دوستانت کم شده شما هم سالی یک کامنت از گذشته های دور میزارید به نظر من رسما تعطیلش کنید.

بارون شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

گاهی دلم به هوایت چه می کند !!!!
جان را به خنده تلخت معاوضه می کند !!!
شهریارو دوست دار قدرت مقابله نداشتم

بارون شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

دار منظور دارم بود ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد