پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

ترجمه اصطلاحات عشق های امروزی!

* نتوانستم فراموشت کنم:‌ موفق نشدم کیس بهتری گیر بیاورم!
* تو اولین و آخرین عشق منی: بقیه، آن وسط مَسَط ها هستند!
* من به درد تو نمی خورم:‌ تو به درد من نمی خوری!
* به عشق در یک نگاه معتقدی؟:‌ چقدر باید روی مخت کار کنم؟!
* از اولین نگاه عاشقت شدم: عجب ماشینی داری!
* من لیاقت تو را ندارم: یک کیس بهتر از تو گیر آورده ام!
* تو تنها عشق منی: بقیه چیزی فراتر از عشق هستند!
* تا آخر عمرم به تو وفادارم: حداکثر تا آخر عمرت به تو وفادارم!
* من به عشق افلاطونی معتقدم: اما به شیوه خودم!
* حاضرم همه چیزم را بدهم تا تو را داشته باشم: هیچی ندارم!
* تو اولین عشق منی: که در بیست وچهارساعت گذشته این جمله را به او می گویم.
* من دوستت دارم: تو چی داری؟!


از وبلاگ : یادداشت های یک دختر ترشیده
نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://takbahar.blogsky.com

سلام بر انوشیروان بهدیدن وبلاگ خوبی داری
منم تو وبلاگ در مورد شعر و عاشقی مطالبی میزارم
خوشحال می شم به منم سر بزنی
اگه با تبادل لینک هم موافقی منو به اسم تک بهار لینک بده و به چه اسمی لینکت کنم بهم خبر بده

انشاللا خدمت می رسیم

رهگذر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام

درود

بارون یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

از شعرت ممنون خیلی قشنگ بود یه ذره رو آیینم کار کن بلد نیست......!بعدشم نازی بعضیاشونم به خدا اینجوری نیستن ترشیده هارو میگم ............

آیین هیچ وقت شعر گفتن یاد نمی گیره؟!؟

بارون دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

ممنون که همیشه سر میز نید شعر مینویسید شما خیلی مهربونید ....

لطف دارید خوبی از خودتونه

ساسا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://only-god.persianblog.ir

به قول دوستا داداشم اول به ماشین دختره نگاه کن بعد...

سوار ماشینش شو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد