پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

سفر قلعه رودخان و کما

از سفر قلعه رودخان و شمال که برگشتم یه جورایی رفتم تو حالت کما . نمی دونم چرا . شاید برای حال نا جالبی که بعدش پیدا کردم . حال آدمیزاد زمینی . شایدم حالی شبیه روزهای اولیه پدر بزرگوار آدم ابوالبشر . شایدم گیومرت . شایدم مشی و... اگه بهشتی بوده باشه و آدم و یا حضرات فوق الذکر رو از اون به زمین آورده باشن باید روزهای اولیه زمینیش رو مثل این روزای من طی کرده باشه . شاید با رنگ و لعاب بیشتر . آدم تو بهشت باشه و بعدش بیاد اینجا  . حالش گرفته است دیگه . منم اینطورم . یاد همون خونه جنگلیها و هزار جور فکر و خیال دیگه . سخنی از بزرگی هست که گفته علم رو بجویید ولو اینکه در چین باشد . بعد بازگشتم یه مستند دیدم از بنگاه خبر پراکنی استعمار پیر بی پدر مادر بی فرهنگ بی نا..... بی ب ی س ی از آقا مسعود خان ده نمکی . یه تیکش این ... آقا افاضه فرمودند که : جنگ که تموم شد با خودم گفتم من باید بشم کارمند و صبح برم کارت بکشم و برم تو اداره بشینم . گفتم نه و سرتون رو درد نیارم این شد که این آقا تو خیابونا افتاد دنبال مردم . وقتی این جمله رو ازش شنیدم کلی دمق شدم . دیدم کار من هم اینطور شده . خوش بینانش 4 تا سفر هم قاطیشه . ولی قسمت اعظمش تو ادارست. نمودونم چی کار. ولی باید یه کاری بکنم . اینجوری چشم بهم بزنم می بینم پیر شدم و یه لگن زیرمونه و باید ثانیه ها رو بشمرم تا کی نوبت من می شه . باید فکری کنم .خلاصه این کمای ما ادامه پیدا کرد تا امروز . امروز دیدم عازم سفرم گفتم هم یه درد دلی کرده باشم هم یه خداحافظی موقت . دارم می رم بوشهر تا آخر هفته هم نمی یام . بازم با آیین بسازین . ایشاللا سالم برگردیم تا یه فکری برای خودمون بکنیم .

نظرات 3 + ارسال نظر
فریده دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.radepayerod.blogfa.com

طی شد این عمر تو دانی به چه سان؟

اگه شما دونستین به ما هم بگید

تنها دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

چرا انقد سفر میرید،خسته نمیشید؟ سفر بخیر

باور کن به نظر خودم باید سفرهام خیلی بیشتر از این باشه ولی افسوس

ماهان شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://mahanmomeni.persianblog.ir

فکر کنم بعد از گرمای بوشهر به تهران خودمون راضی شدیو دیگه ناشکری نکردی که چرا مثل قلعه رودخان نیست

خداییش قلعه رودخان جای باصفایی بود و بوشهر شهر بسیار گرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد