پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

دو روز پرکار

دو روز پرکار که هر قسمتش من رو در حال دویدن میشد دید داره به پایان میرسه . سرانجام پایان نامم تموم شد و اون رو تحویل گروه دادم . گویا تا دو سه هفته  دیگه تکلیف دفاعم مشخص میشه . در این حین شنیدن خبر افزایش ظرفیت دکترا و تقریبا دو برابر شدنش هم از اون خبرها بود . چون خبر از سوی محمود آب می خوره ، پس احتمالا تصمیم براینه که به این مدرک هم آب ببندن . فعلا باید نشست و نظاره گر باقی قضایا بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

یکی واسه من توضیح بده
یه نفر که اندازه بزی انگلیسی سر در نمیاره
اندازه سوس مایونز آمار بلد نیست
قد شپش تحلیل بلد نیست چجوری می خواد دفاع کنه

توضیح نمی خواهد
خودم جوابشو بلدم میبری میدی یکی برات انجام بده

خدا رو شکر این محیط مجازی باعث میشه هر کی از مامانش قهر میکنه ، بیاد حرفاشو بزنه و در بره . وگرنه تو که مثل شتر انگلیسیت خوبه و اندازه گاو آمار و تحلیل میفهمی چرا اون گند رو تو دفات زدی . بدبخت!
اینهمه ادعا نمرتم دیدیم . یه روز داشتیم تو دلمون بهت می خندیدیم
کاشکه تو بچگی یکی درست و حسابی و اون موقع که باید بزنه تو سرت ، تو سرت می زد تا اینجور هوایی و ایضا عقده ای بار نیای . یه کوله بار ادعا و قد پشکل گوسفند عمل . البته از تو داغونتراش درس شدن . تو هم درست میشی.

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

اولن که در حد فن و شعور خودت جوا ب دادی
ثانین که دانشگاه ما را با ائون طویله جاسبی مقایسه نکن که یه سری چلغوز با رتبه های سه تا شش رقمی توش تحصیل کنن من بنده ۱.۶ بخاططر تاخیر ازم نمره کسر شد چیزی که تو اون طویله جاسبی با پول حل میشه مثل همه کارای دیگه شما

تو که کارت انقدر درسته پیاده تا سر خیابونت برو برگرد فقط بپا پاهات تاول نزنه تو که خد تو سرت زده نیازی نیست بنده خدا بزنت

بگذار جلسه دفعت میام اونجا که میگن کسی سوالی نداره یک سوالی ازت می کنم تو و اون راهنمای شتر تر از خودت سه روز دور خودتون بچرخین
راستی دلم برات تنگ شده یه قرار بگذار بریم سینما می گن ورود آقاین ممنوع خیلی قشنگه

من فیلمو دیدم . قشنگه . پا بودی یه بار هم در کنار شما ببینیم . لطف دیگه ای داره!

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

در ضمن اینکه حال نمی کنم فیلد های بالا را پر کنم دلیلی بر این نیست که نخواهم شناسایی شم که خود عقده ایت هم می دونی من کیم و همه خواننده هات
به جای اینکه به دیگران بخندی اول یاد بگیر برا هویت بخشیدن به خودت لازم نیست آویزونه اینو اون بشی و زندگی نامه دیگران را بخونی و به زندگیشون حسرت بخوری
برو یاد بگیر شعور فقط به این نیست که فحش ندی یا لفظ قلم صحبت کنی شعور ر باید در تصمیم گیریات نشون بدی که جناب عالی با ۳ برابر سن من تو زندگیت نتونستی در حد کبری هم تصمیم بگیری
برو یاد بگیر ادامه راه کسی را دادن هنر نیست اگر که ترس کندن از محیطو پا گذاشتن تو دنیا تازه را داشته باشی مردی
برو یادبگیر از ترس نرسیدن حرکت نکردن بزرگترین حماقت زندگیته
آقای محترم که همه را محکوم می کنی حیف که اینجا جاش نیست و گرنه اسم بیماری روانی که داری ازش رنج میبری را می نوشتم
حالا من پررو و بی ادبم بهتره یا مثل تو ....

۱۸؟!؟
ما هم به سن و سال تو بودیم . درست می شی

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

این یکی را بگم دیگه برم
مرد بودی از صبح الطلوع تا بوق سگ دنبال هویتت تو فیسبوک نمی گشتی می رفتی کف خیابونا از حق و هویتت دفاع می کردی
پشت صفهحه کامپیوتر قایم شدی فکر میکنی میراثتو داری حمایت می کنی
ننگه کوروش و فرهادی

از همه این ها بگذریم حرف حق تلخه چه برای تو چه برای من

۱۸؟!؟
ما هم به سن و سال تو بودیم . درست می شی

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

حالا به سه تا اتهام وارده پاسخ بده

یه نفر که اندازه بزی انگلیسی سر در نمیاره

خدایی چند جمله می تونی انگلیسی حرف بزنی ؟؟؟؟؟؟

اندازه سوس مایونز آمار بلد نیست

سه تا روش پارامتریک سه تا نا پارامتریک نام ببر

قد شپش تحلیل بلد نیست چجوری می خواد دفاع کنه

با استفاده از آزمون علامت چگونه فرض را رد با قبول می کنیم

۱۸؟!؟
ما هم به سن و سال تو بودیم . درست می شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد