پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

سینمای سیاه و سفید

تو دو روز اخیر دو تا فیلم دیدم از دهه 40 و 50 میلادی . یکی سرباز قهرمان به کارگردانی "گریگوری چوخرای" و دیگری بدنام ساخته " آلفرد هیچکاک" . واقعاً لذتبخش بودن و دیدنی . نمی دونم چه بلایی سر همه چی اومده که اینجور فیلمها رو امروزه کمتر می بینیم . سرباز قهرمان ، داستان سربازیه که تو چند روز مرخصیش می خواد بره مادرشو ببینه . شهرشون بسیار دوره و وقتی به خونه می رسه تنها فرصت این رو داره که مادرشو در آغوش بگیره و مجددا به جبهه برگرده . البته تو راه رسیدن به خونه با دختری هم آشنا میشه که این آشنایی بی سرانجام می مونه . همچنین تو فیلم بدنام شاهد نفوذ زنی آلمانی آمریکایی در تشکیلات یه تاجر آلمانی تو آمریکای جنوبی هستیم . قصه داستان بیشتر حول عشق افسر پلیس و جاسوسه  ی فیلم می گرده . تو بدنام اینگرید برگمن شاهکار بازی می کنه .دارم فکر می کنم  آیا بازیگری مثل اون بعدا وارد سینما شد ؟ نمی دونم . فقط این رو می دونم که دارم روز به روز ارزش صحبت های یکی از دوستانم رو بیشتر درک کنم . اون که انسانی بسیار معقول و منطقیه همیشه این جمله رو تکرار می کنه که کاش : "تو 60 سال پیش زندگی می کرد ". البته اگه من قرار باشه آرزوی اون رو بکنم باید یه نکته هم اضافه کنم که حتما باید سال 57 دخلم بیاد . خوشم نمی یاد نظاره گر حرکت بی سرانجام ملت خودم باشم .
نظرات 2 + ارسال نظر
اثیر پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://daheye60.mihanblog.com/

زندگی تو دهه های بیست و سی هم عالمیه برای خودش . الانم اوضاع فرقی نکرده فقط شکل و ظاهرش عوض شده لااقلش این بود که وقتی با یه بشقاب پلو رای شون برمیگشت دلت نمی سوخت و میذاشتی به حساب ناآگاهی مردم !

البته شما که فقط طرفدار دهه شصت هستین؟!؟

اسکوپی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://cafeclassic3.ir

موافقتم . بدنام هم محشره به خصوص زیبایی اینگرید برگمن دیوونه کننده اس.

خداوند ایشون رو با بزرگان محشور فرمایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد