پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

جنون سفر

هیچ فکر کردین که جنون سفر چیه ؟ فارغ از اینکه می تونه سفرهای بسیار باشه ، می تونه سفرهای بی برنامه ریزی و یکباره باشه . همیشه و همیشه دوست دارم خودم رو غافلگیر کنم . هرچند خیلی از اطرافیان ممکنه از این غافلگیری استقبال نکنن . حالا فرض کنین این غافلگیری در خصوص سفر باشه . دیگه واقعا به خودم حال دادم. تصور کنین : من صبح از خواب پا میشم و راهی سر کار. تو راه رسیدن به اداره ناگهان "جنون سفر " به سراغم می یاد . سر ماشین رو کج می کنم و بدون هیچ برنامه ریزی و فکری به سمت جاده های خروجی تهران می رم . تصمیم می گیرم برم غرب کشور . نزدیک  کرج که می شم یه دفعه بازم خودمو غافلگیر می کنم و میندازم تو جاده آزادگان و راهی جاده های شرق میشم . تو جاده شرق که افتادم یه زنگ به اداره می زنم و میگم سه چهار روزی نمی یام . به خونه هم همین طور . گاز ماشینو می گیرم و پیش به سوی بینهایت . حالا چی می خواد بشه اون هم جالبه و ایضا غافلگیر کننده . احتمالا تو شهر اول یه مقدار لباس و خوراک تهیه می کنم و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
اثیر پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://daheye60.mihanblog.com/

فکر کنم وقتی به اولین پمپ بنزین برسید بیشتر غافلگیر بشید!

خوب بنزین می زنم اونجا . چرا غافلگیر؟

صوفی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

نرو
تو هم مث من نمی تونی دووم بیاری
نرو...

فریده دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.radepayerod.blogfa.com/

معنی مرفه رو میدونید؟

بی دردشو شنیدم

بهرام دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://asemoon88@blogfa.com

عمرن ، تو ؟!!!!
راستی این فریده فکر کنم تو رو نمی شناسه و نمی دونه چه مرفه بی دردی هستی

کی...
من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد