پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

وقتی میان طایفه ای پست می روم!

دوستای نزدیکم بعضی وقتا می گن تو بد دلی و شکاکی و ... از این حرفا . ولی به اغلبشون ثابت شده که من کمتر اشتباه میکنم تو شناخت افراد . بعداً می یان می گن انوش کارت درسته . ما نمی دونستیم . ایندفعه هم بدون اینکه کسی بهم چیزی بگه یه چیزایی فهمیدم . از یه ناحیه ارتزاق می کنن . میشناسمشون . یه مشت آسمون جل عوضی که در کمترین شناختی از من به سر می برند و خودشونو زرنگ می دونن . نمایندشون وقتی باهام حرف می زنه و از کسی که من هم ازش بدم می یاد بد میگه ، تو حرفاشو و تو اس ام اس هاش میدونم که داره فیلم بازی می کنه . می دونم که همون لحظه که داره از طرف بهم بد می گه طرف کنارشه و پیجوی اینه که من چی میگم . ولی جسارتاً خر خودتونید . اصلاً خودتونید . یه بار دیگه هم گفتم . دکترا بخوره تو سرت . حداقل یه ذره مرد باش . همین .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد