پرگار

شرح حال ماست این...

پرگار

شرح حال ماست این...

غربت

آه
غربت با من همان کار را می‌کند
که موریانه با سقف
که ماه با کتان
که سکته قلبی با ناظم حکمت
گاهی به آخرین پیراهنم فکر می‌کنم
که مرگ در آن رخ می‌دهد
پیراهنم بی‌تو آه
سرم بی‌تو آه
دستم بی‌تو آه
دستم در اندیشه دست تو از هوش می‌رود …



غلامرضا بروسان( خدایش بیامرزاد)

نظرات 11 + ارسال نظر
بارون شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

ظرف چیه دلمونو میشکنه منم بلبل زبونی میکنم ولی ماشاله اون کم نمیاره در ضمن من کارای هنری رو دوست دارم عکسام خوب شده بود اون عمدی میگفت ..........
راستی اصلا وقت میکنید درس بخونید ؟من که هی سر میزنم شعر میگم شما کلا تعطیلیت ............
الان دیدم نظراتتونو تعجب کردم حالا که ما رو قابل دونستید اطلاع میدادید قربونی کنیم جلو پاتون
(حساسم دیگه ولی نیم چه شاعرم نیستم شرمندم نکنید )
البته از مردها نباید انتظاری داشت اونم میبینه من واکنش نشون میدم اذیت میکنه قانونتونه بخواید محبت میکنید نخواید خورد میکنید خلاصه احساسات زنها براتون ارزشی نداره ..............

نازنین زینب شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://zendegikon.blogsky.com

غربت!
چه واژه ی آشنایی
سالهاست که میان آشنایان غریبیم

ساسا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://only-god.persianblog.ir

حالا دفعه بعدی دعوتت میکنم استاد

بارون سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام آپم....

اثیر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

بارون یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

ای بابا دیگه کلا بی خیال پرگار شدید .......................
هر جا هستید خوش باشید ................

وحید زایری دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ http://azadyandish2.persianblog.ir/

سلام
با شعرت خیلی حال نکردم . به نظر من شعر باید یک حداقل وزن و نظامی داشته باشد که این شعر نداشت .
ضمنا باز صافی شدم . دوست داشتی به آدرس جدید تشریف بیاورید . امیدوارم سفر خوش گذشته باشه !

بارون جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام کجایید نگران شدیم ............................

وحید زایری شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://azadyandish2.persianblog.ir/

سلام دوستان عزیز
به روزم . تشریف بیاورید .

بارون چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

کم کم نگرانیمون داره زیاد میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

چرا به روز نمیکنی؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد